Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Trocha punku a nealko

Má ráda černou barvu a pořádně temnou muziku. To ale neznamená, že by nedokázala sobě i ostatním vnést do života hodně radosti a barev. Grafičce Juliáně Sedlákové se to podařilo s úplně novým designem, se kterým Rodinný pivovar Bernard vstupuje do letošní letní sezóny. Nejviditelnější je na nové sklenici určené pro nealkoholická piva s ovocnou příchutí.

Zadání bylo na odlišnou a svěží grafiku, která by navazovala na pestrost nealko piv Bernard s ovocnými příchutěmi. „Zkusila jsem výtvarně vyjádřit atmosféru ovocných chutí v zářivé paletě barev, v minimalistickém současném designu s nádechem retra. Kromě ovoce jsem zapojila prvky našeho pivovaru jako je patentní láhev, rozhledna na pivovarském komíně či návštěvnické centrum. Chtěla jsem do toho dát trochu punku. Pokud to lidi zaujalo a baví je ta ilustrace, pak se to povedlo,“ popisuje Juliána Sedláková.

Nový design si rychle získává na oblibě spolu se sklenicí, kterou pivovar nyní uvedl právě pro ovocná nealko piva. Atraktivní masivní sklenici o objemu 0,5 a 0,3 litru s novou grafikou pivovar distribuuje do českých restaurací a hospod s čepovaným nealkoholickým pivem Bernard. Sklenice je ale možné si pořídit i domů, jsou k dostání ve značkových prodejnách pivovaru a také v e-shopu.

Nová grafika Rodinného pivovaru Bernard se objeví také např. na reklamních plachtách, billboardech, kamionech a dalších reklamních materiálech.