Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

SUPRAPHON mění strukturu vrcholového managementu

Tradiční značka posiluje a hledí vpřed

Hudební vydavatelství SUPRAPHON a.s., jedna z nejtradičnějších českých značek a největší domácí nahrávací společnost, doznává změn ve struktuře vedení firmy. Dosavadní ředitelka Iva Milerová se od září 2023 přesouvá do funkce předsedkyně představenstva, finanční a obchodní ředitel Libor Holeček se stává generálním ředitelem Supraphonu a management společnosti s bezmála stoletou historií úzce spjatou s českou hudební i kulturní scénou posiluje pětatřicetiletý Martin Kudla. Ten dosud v Supraphonu působil jako producent, A&R, digital marketing manager a od roku 2022 také jako zástupce ředitelky. Nově bude Kudla zastávat pozici výkonného ředitele.

Po čtrnácti letech ve funkci ředitelky Supraphonu cítím, že je čas na změnu. Takovou, která zachová – z mého pohledu pro Supraphon i naše a námi zastupované umělce ohromně důležitou – kontinuitu, ale zároveň nás posílí ve schopnosti pružně reagovat na rychle se měnící trendy i vývoj hudebního businessu jako takového,“ komentuje restrukturalizaci Milerová, jež se bude jako předsedkyně představenstva soustředit na strategický vývoj firmy.

O každodenní manažerskou agendu vydavatelství, které má ve svém archivu více než 130 tisíc nahrávek od popu a rocku přes klasiku, folk či dechovku až po jazz a mluvené slovo, se tak podělí společně s Liborem Holečkem právě Martin Kudla.

Nové rozdělení rolí v managementu je správným krokem ve správnou chvíli. Osobně věřím, že změny budou pozitivně přijaty nejen ze strany našich kolegů, ale zejména ze strany interpretů, autorů, výkonných umělců či producentů, s nimiž máme čest spolupracovat začasté dlouhodobě a k všeobecné spokojenosti,“ upřesňuje Holeček, který podobně jako Milerová působí v tuzemské hudební branži od počátku devadesátých let a se Supraphonem je spjatý od roku 2010.

Nová tvář ve vedení společnosti Martin Kudla je absolventem Palackého univerzity v Olomouci v oboru Teorie a historie hudby. Kromě práce v Supraphonu se také aktivně věnuje hře na elektrickou kytaru a klávesové nástroje.

Pozici výkonného ředitele přijímám s odpovědností a respektem a rád bych navázal na práci dosavadního vedení, se kterým sdílíme velmi mnoho společných hodnot. Budu usilovat o to, aby Supraphon nadále prosperoval, poskytoval profesionální servis a byl pro umělce tím prvním místem, kde najdou vše potřebné pro svůj úspěch,“ říká Kudla.

Omlazení a změna struktury managementu Supraphonu, který se kromě vydavatelské činnosti, licencování a synchronizací věnuje také bookingu a zastupování umělců na bázi tzv. 360stupňového modelu, je logickým krokem a signálem dalšího směřování značky registrované už v roce 1932.

Největší nezávislé české vydavatelství, v jehož katalogu se skví světoznámé legendy, stálice současného popu a rocku i řada mladých nadějí, je zároveň také velmi aktivní v reflektování soudobých trendů ve všech sférách hudebního businessu. Jedním z dalších kroků vedle aktivní práce s umělci a vyhledávání nových talentů bude v příštím roce celková aktualizace vizuální identity a komunikace značky, kterou Supraphon chystá na první polovinu roku 2024.

Kontakt pro media:

Lukáš Kadeřábek, SUPRAPHON a.s.