Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Rok 2024 byl zlomový, za 15 let JPF Czech řídila už víc než 600 firem

JPF Czech je etalonem v oblasti executive interim managementu. Na trhu působí patnáct let, dnes nejen v tuzemsku, ale také na Slovensku či v Polsku. Za tu dobu její odborníci řídili z pozice výkonných ředitelů víc než 600 společností a roční obrat činil v přepočtu na klienta 107 milionů korun. Dohromady tak za JPF Czech stojí klienti s celkovým obratem přes 62 miliard korun. Naplňuje tak vizi přispívat k prosperující a odolné ekonomice prostřednictvím ozdravování, optimalizace výkonnosti a kvalitního manažerského řízení převážně malých a středních podniků.

V posledních dvou letech JPF Czech obsluhovala téměř 290 podniků, řada z nich měla výrobní charakter, ale oslovily je ke spolupráci i mnohé další s jiným zaměřením, přitom ještě před několika roky měla ročně něco mezi dvaceti až třiceti klienty. Zlom nastal v roce 2021, kdy operativu ve firmě předal její zakladatel Jiří Jemelka manažerům. Do té doby se roční obrat firmy pohyboval kolem 44 milionů korun. Po tomto kroku se za pouhé tři roky, tedy třetinu času, vyšplhal vzhůru o víc než 72 milionů korun.

Chcete úspěch přes noc? Tak se podívejte, ten náš se zrodil po 15 letech neúnavného úsilí a dřiny. To, co nám pomohlo k raketovému růstu v posledních letech, je kvalitní personální obsazení naší firmy, jsou to naši skvělí kolegové a je to také precizní delegování a důraz na efektivitu. Říkám, že nemáme zaměstnance, ale spolupracovníky, motivované charakterní a zkušené lidi, kteří chtějí aktivně přispívat k úspěchu celé naší společnosti a posouvat naše služby dál. To je přesně rozdíl mezi úspěšným a průměrným podnikem. Věřím, že naše výsledky a způsob, jakými za nimi jdeme, mohou být inspirací i pro další podnikatele a potvrzením toho, že i v dnešní době je poctivá, trpělivá a vytrvalá cesta v byznysu funkčním řešením,“ shrnuje Ing. Jiří Jemelka, MBA, zakladatel JPF Czech.

JPF Czech je silně orientována na růst, v roce 2014 měla roční obrat 2,6 milionu korun, v loňském roce se vyšplhala na 116 milionů korun. Za dobu existence společnosti je průměrné tempo meziročního růstu 60,23 %, v posledních třech letech se drží průměrně na 40,51 %. Přitom firma neinvestuje do svého rozvoje peníze z externích zdrojů, ale využívá vlastní prostředky.

Přestože v portfoliu zákazníků se nachází i někteří velcí hráči s tisíci zaměstnanci a obratem až 1,8 miliardy korun, JPF Czech převážně spolupracuje s firmami, jejichž obrat se pohybuje v rozmezí 30 až 500 milionů korun ročně a zaměstnávají v průměru 55 lidí. „Diverzifikace je hned po vybudování funkční manažerské struktury a naladění procesů to nejdůležitější, co pro zdraví své společnosti můžete udělat. Nejste závislí na jediném klientovi, který u vás dělá většinu tržeb, ale máte svobodu a vaše firma zůstává v kondici i tehdy, když se situace vlivem nejrůznějších okolností na trhu mění,“ přibližuje Jiří Jemelka.