RAS AL KHAIMAH PŘEDSTAVUJE NOVOU PROPAGAČNÍ KAMPAŇ DESTINACE S ROZTOMILOU KOČIČÍ POSTAVIČKOU

Nejpohodovější kočka na světě je hvězdou nové kampaně, která představuje emirát jako ideální místo pro #PurrrfectVacation.

Slogan kampaně „All About You“ (Vše pro vás) podtrhuje zaměření na zákazníka a zdůrazňuje, že Ras Al Khaimah je destinací, kde jsou preference zákazníků na prvním místě.

Ras Al Khaimah, SAE, 9. listopadu 2023: Hvězdou nejnovější kampaně úřadu Ras Al Khaimah Tourism Development Authority, která představuje emirát jako ideální místo pro #PurrrfectVacation, je super cool kočka. Postavička kočky je inspirována vzpomínkou na skutečnou kočku jménem Leo, která našla domov v Ras Al Khaimah poté, co byla zachráněna z RAK Animal Welfare Centre. Stal se oblíbenou ikonou sociálních médií, která upozorňuje na venkovní aktivity, jež jsou v emirátu k dispozici, od těch klidných až po ty dobrodružné.

Reklamní kampaň, kterou vytvořilo oceňované studio FABLEfx, jež stojí za významnými filmovými projekty, jako je například seriál The Great od Hulu nebo reklamní kampaně pro BMW, Ferrero a HBO Nordic, je spuštěna na nejoblíbenějších digitálních kanálech a sociálních sítích. Kocour v ní cestuje po Emirátech a zažívá pohodové dny na pláži, krásné západy slunce a horská dobrodružství, která na návštěvníky čekají – to vše při nezměněném pohodovém postoji. Ras Al Khaimah, místo pro odpočinek, relaxaci a zábavu, ožívá jako místo, kde se lze vypnout, hledat klid a zvědavě objevovat, a to vše očima „nejpohodovějšího kocoura na světě„. Kočka je ztělesněním bezkonkurenční relaxace a dokonalým symbolem této kampaně. Stejně jako tato kočka se mohou návštěvníci Ras Al Khaimah cítit svobodně a uvolněně, když v tomto emirátu tráví dovolenou. V příběhu kampaně kočka návštěvníkům ukáže, jak se mohou při pobytu v Ras Al Khaimah oprostit od rychlého životního tempa, zpomalit a najít klid.

Raki Phillips, generální ředitel Ras Al Khaimah Tourism and Development Authority, řekl: „V naší nové kampani novým způsobem ožívá pestré množství dobrodružství, které Ras Al Khaimah nabízí. Rozhodnutí vybrat pro nejnovější marketingovou kampaň Ras Al Khaimah kočičí postavičku je strategické a vychází z poznatků spotřebitelů, souladu se značkou a z průzkumu, který ukazuje, že reklamní kampaně s maskotem mají o 37 % lepší pozici pro větší podíl na trhu. To bylo podpořeno průzkumem společnosti YouGov, který potvrdil, že přítomnost kočky v naší kampani rezonuje s cílovou skupinou a přispívá k její oblíbenosti, přičemž mezi testovanými kampaněmi na všech trzích dosáhla až 90 % bodového hodnocení. Tato kreativní kampaň pomůže zařadit Emiráty mezi turistické cíle pro nové zájemce, a to s pomocí fascinující a zapamatovatelné postavy, která byla kdysi skutečnou a oblíbenou ikonou Emirátů.“

Kampaň „Vše pro vás“ se zaměří na zákazníky na klíčových zdrojových trzích pro Ras Al Khaimah a jejím cílem je přilákat nové návštěvníky pomocí sympatické postavy s emotivním příběhem. Začíná úvodním videem, které vypráví příběh kočky o tom, jak byla zachráněna a našla domov v Ras Al Khaimah, a poté budou následovat tři krátké filmy a snímky, v nichž nedotčené pláže, rozmanitá nabídka hotelů a ikonický horský vrchol Jebel Jais, nejvyšší vrchol SAE, hostí nejspokojenějšího návštěvníka Ras Al Khaimah.

Kampaň zahrnuje a využivá herní prvky, které přidávají další poutavý rozměr pro budování povědomí o značce a loajality. Návštěvníci stránek kampaně, visitrasalkhaimah.com/all-about-you, si mohou zahrát hru, ve které pomocí plážové tašky nasbírají co nejvíce potřebných věcí na dovolenou a mají šanci vyhrát zajímavé ceny, například plně hrazený zájezd do Ras Al Khaimah a slevové poukázky.

Chcete-li se dozvědět více, přejděte na visitrasalkhaimah.com/all-about-you nebo navštivte sociální sítě Ras Al Khaimah Tourism Development Authority Instagram, YouTube a Facebook

— ENDS —