Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

První svého druhu v České republice: Decathlon otevírá revoluční Fitness and Run Store v Praze

Decathlon přichází s novým konceptem a otevírá první satelitní prodejnu v České republice. Nový formát prodejen se soustředí na zákazníky s konkrétním sportovním zaměřením dle lokalit, ve které se nachází. Přizpůsobuje jim navíc nejen nabídku produktů, ale i celý proces nakupování. Pilotní pobočka Decathlon Fitness and Run Store v OC Arkády Pankrác cílí na běh a fitness. Pokud se koncept osvědčí, plánuje Decathlon jeho rozšíření do dalších měst podle sportovních aktivit, které v dané lokalitě vychází z potřeb zákazníků.

Inovativní koncept: prodejna přizpůsobená lokálním potřebám
Decathlon dosud otevíral své prodejny především na předměstích větších měst, kde byl dostatek prostoru pro rozmanitý sortiment i snadná dostupnost pro zákazníky z okolních oblastí. Nyní však největší světový prodejce sportovního vybavení přichází s novým konceptem menších prodejen, které se zaměřují na konkrétní sportovní aktivity odpovídající lokálním preferencím. Namísto desítek různých sportů se tyto prodejny specializují na ty nejpopulárnější v dané oblasti. Výsledkem je rychlejší a pohodlnější nákup s nabídkou šitou na míru místním sportovcům.

Město v pohybu: Decathlon míří tam, kde se sportuje
Pro testování nového formátu prodejen si Decathlon vybral obchodní centrum na Pankráci, které nabízí ideální podmínky pro ověření konceptu v praxi.

Arkády Pankrác jsme vybrali strategicky. Tato lokalita patří k největším administrativním centrům v Praze a denně sem do práce míří desítky tisíc lidí. Mnozí z nich se sportu věnují před prací, během oběda nebo po skončení pracovní doby. Běh a fitness jsou přitom jedny z nejdostupnějších a nejčastěji provozovaných aktivit, což nás vedlo k zaměření nabídky této prodejny právě tímto směrem,“ vysvětluje Jan Černý, Customer Experience Leader společnosti Decathlon Česká republika.

 

Na své si přijdou nejen milovníci fitness a běhu

Pankrácká prodejna se specializuje na běh a fitness, čemuž odpovídá i její zúžený sortiment. Zákazníci zde najdou pečlivě vybranou nabídku produktů pro tyto sporty, ale zároveň mají možnost objednat si jakékoliv sportovní vybavení online nebo přímo v prodejně s doručením na pobočku stejně jako v ostatních prodejnách Decathlonu.

Zákazníci si mohou sportovní vybavení či další produkty objednat buď pohodlně online, nebo s pomocí našich sportovních poradců přímo na prodejně a následně si svou zásilku vyzvednout na pobočce nebo v některém z našich výdejních míst,“ vysvětluje Jan Černý, Customer Experience Leader společnosti Decathlon Česká republika.

Plány do budoucna

Pokud se pilotní model osvědčí, plánuje Decathlon jeho rozšíření nejen do dalších nákupních center v Praze, ale i do dalších měst v celé České republice. Cílem je přiblížit sportovní vybavení lidem tam, kde lidé tráví většinu svého dne.

O společnosti Decathlon:

Decathlon je globální multispecializovaná sportovní značka pro začátečníky i vrcholové sportovce. Celkově má po celém světě více než 1 700 poboček, zaměstnává 100 000 lidí a jeho týmy pracují již od roku 1976 na naplnění ambice: Sport dostupný všem, s cílem pomoci jim být zdravějšími a šťastnějšími v udržitelné budoucnosti. V České republice má společnost 25 prodejen a přes 1 800 zaměstnanců.