Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Prague City Tourism láká na letní dovolenou v Praze novými kampaněmi a spotem oslavujícím tanec a pohyb

Praha, 28. 5. 2024 – Prague City Tourism spouští letní kampaně na podporu cestovního ruchu v metropoli. Vyhodnocení marketingových kampaní za poslední tři roky prokázalo, že město prostřednictvím destinační organizace Prague City Tourism systematickou komunikací mění strukturu návštěvníků a jejich návštěvnických cílů v Praze. Proto i letos Prague City Tourism spouští kampaně V Praze jako doma a Prague 2024 s cílem oslovit kulturně orientované klienty a zároveň zvyšovat průměrnou útratu. Letošní kampaňový spot je věnován novému olympijskému sportu break dance, který bude mít v Paříži svoji premiéru. Hlavní tváří kampaně je talentovaný tanečník Kristian Mensa. Vedle letních kampaní pokračuje také edukativní kampaň Enjoy Respect Prague. Kampaně město financuje z vybraného poplatku z pobytu a vyčlenilo na ně 18 milionů korun. 

 

Všechny marketingové kampaně město financuje z vybraného poplatku z pobytu, takže prezentaci Prahy zaplatí sami turisté. I nadále chceme budovat dobrý vztah s ostatními regiony, k tomu nám pomáhá kampaň V Praze jako doma. Díky ní jsme v loňském roce přivítali 1,5 milionu domácích cestovatelů a děláme všechno proto, aby počet českých návštěvníků znovu narostl,” říká o kampani náměstek primátora Jiří Pospíšil a zároveň dodává: ”Prague City Tourism bude na tuto klientelu cílit skrze televizní reklamu, tištěnou a online inzerci a v neposlední řadě také na sociálních sítích.” 

Společnost Prague City Tourism pro spolupráci tradičně oslovila významné lokální tvůrce, které zapojuje do všech svých marketingových aktivit. “Prahu s hrdostí prezentujeme prostřednictvím pražských umělců. Tváří letošní kampaně je talentovaný tanečník break dance Kristián Mensa, který svou choreografií složil poctu break dance jako novému olympijskému sportu,” říká místopředsedkyně představenstva Prague City Tourism Jana Adamcová. 

Režie spotu se letos ujal Luboš Rezler, za hudbou pak stojí Michal Pelant a Charlie One. “Je pro nás stěžejní, abychom Prahu prezentovali jako prémiovou, avšak bohémskou metropoli a byla zajímavá jak pro domácí, tak zahraniční klientelu,” komentuje předseda představenstva Prague City Tourism František Cipro a zároveň dodává: “Velké dík patří Správě Pražského hradu, že nám umožnila natáčení i v běžně nedostupných prostorách Pražského hradu, které bezpochyby patří k prezentaci Prahy, a tím tyto cíle naplnit,” uvedl. 

Kromě výše zmíněných dvou kampaní i letos pokračuje celoroční kampaň Enjoy Respect Prague, která edukuje a informuje turisty o správném chování v metropoli. Jedná se o venkovní kampaň, zejména velkoformátové plochy, s vlastním informačním webem, na němž se cestovatelé dočtou například o výhodách využívání udržitelných forem dopravy, podpoře lokální ekonomiky nebo o dodržování nočního klidu. 

Důležité informace sledujte na našem Twitteru @PrgCityTourism nebo LinkedIn Prague City Tourism.

Kontakt pro média:
Klára Janderová, tisková mluvčí Prague City Tourism