Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

PENNY NABÍZÍ JEŠTĚ NIŽŠÍ CENY! ZOHLEDŇUJE SNÍŽENÉ CENY DPH JIŽ V PROSINCI

PENNY se rozhodlo už od 1. prosince promítnout do cen pro své zákazníky snížení DPH na potraviny z 15 % na 12 %, které začne platit od ledna příštího roku. Znamená to, že zákazníci už nyní potraviny, kterých se změna DPH týká, nakoupí levněji.

Od počátku roku 2024 budou na základě rozhodnutí vlády ČR platit pouze dvě sazby DPH, a to 12 % a 21 %. Potraviny budou zatíženy sazbou 12 %, oproti stávajícím 15 %. „Rozhodli jsme se našim zákazníkům toto snížení cen přinést jako vánoční dárek už před svátky a tyto snížené ceny jim nabídneme už po celý prosinec. Lidé nemusí mít obavy, že bychom tuto cenu nějak okamžitě zaokrouhlovali. Jsme a budeme transparentní a počítáme ceny na haléře. Sleva na produkty, kterých se snížení DPH týká, bude zákazníkovi vždy započtena až u pokladny,“ popisuje Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY a dodává: „Slevu dostanou všichni držitelé všech typů PENNY karet, kteří předloží speciální kupón. Ten najdou v našich letácích, na našich sociálních sítích, na našem webu nebo v samotné aplikaci PENNY. Na všechny nákupy v průběhu prosince pak dostane tento zákazník slevu, když bude mít jeden kupón, který může používat opakovaně po celý měsíc na všechny nákupy.“

Snížené ceny PENNY promítá i do cen produktů v akčních nabídkách. Na cenovkách produktů budou ceny uvedeny dle aktuální platné DPH. Na nich se tedy snížení DPH objeví až od ledna. Zákazníkovi, který bude mít PENNY kartu a slevový kupón, bude sleva v podobě nižší sazby DPH na potraviny započítána v průběhu prosince přímo při platbě na pokladně. Ti, co nejsou držitelé PENNY karty, o ní mohou při placení nákupu zažádat a bez jakékoli registrace okamžitě uplatnit.

Od ledna pak dojde k úpravě cen nejen u produktů se sníženou sazbou DPH, ale i u nápojů, kde naopak vláda rozhodla o zvýšení z 15 % na 21 %. „Zatímco v prosinci zlevňujeme potraviny všem našim věrným zákazníkům, od ledna promítneme změny DPH tak, jak vláda rozhodla, do celého sortimentu. Co můžeme našim zákazníkům slíbit je to, že v průběhu ledna neplánujeme zvyšování cen potravin, například v souvislosti se zdražováním energií,“ říká Vít Vojtěch.

Přeceňování dle nových sazeb DPH přímo na cenovkách produktů pak začne v PENNY v sobotu
30. prosince tak, aby byla změna sazeb potravin, nápojů a dalších produktů dle vládního nařízení platná k 1. 1. 2024.

O společnosti PENNY MARKET Česká republika

Společnost Penny Market s.r.o. je dceřinou společností mezinárodního obchodního řetězce REWE, který je jednou z největších světových obchodních společností. Na český trh Penny Market vstoupil před více než 25 lety v roce 1997 a zaměřil se na rozvoj své prodejní sítě zejména v regionech. Díky tomu dnes provozuje více než 410 prodejen, což je nejširší síť
v ČR, a poskytuje práci bezmála 7 000 zaměstnancům. Pravidelně slaví úspěchy se svými produkty v programu Volba spotřebitelů, Česká chuťovka, a dalších. Svým zákazníkům pak nabízí věrnostní program PENNY karta.