Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Lidé si navzájem vzkazují, kde je dobré pivo

Tady mají dobré pivo. To je informace, o kterou zákazník stojí před tím, než si vybere podnik, ve kterém hodlá utišit žízeň. A právě toto doporučení mají nově na svých dveřích více než čtyři stovky restaurací, hospod a barů. Hodnocení jim nedává žádná organizace nebo porota, vysloužily si je od svých zákazníků.

_Mareks-culinary 25. 3. 2024

Svůj názor na kvalitu piva lidé sdělují prostřednictvím aplikace Jak Vám dnes chutná Bernard?, kterou loni uvedl do života Rodinný pivovar Bernard. V jednoduchém rozhraní zákazníci přímo u výčepu hodnotí, jak jsou spokojeni s kvalitou piva, a také posílají vzkazy nebo podněty do pivovaru.

„Podnik, který za kvalitu piva získá pozitivní hodnocení od dostatečného množství návštěvníků, dostane certifikát kvality a také samolepku. Hodnocení je uvedeno za předchozí sezonu, provozovatelé tak mají možnost vylepšovat skóre, či získat dostatečné množství reakcí, aby i jejich podnik mohl v následujícím roce nést vzkaz Tady mají dobré pivo,“ říká Tomáš Lipták, ředitel marketingu Rodinného pivovaru Bernard.

Nejčastěji pět hvězdiček

Od spuštění systému v květnu 2023 získalo pivo Bernard desítky tisíc hodnocení. „Jak se ukazuje, velká většina zákazníků je spokojena, devadesát procent hodnocení je pěti hvězdičkami, to znamená nejvyšší hodnocení. Šest procent hodnotících dalo čtyři hvězdičky,“ vyčetl ze statistik Tomáš Lipták.

Informace získané z reakcí zákazníků pivovaru pomáhají zlepšit péči o pivo a jeho podávání. Systém ukazuje, kde je vhodné podpořit či proškolit personál, podívat se, kde jsou v provozovně rezervy, například ve výčepní technice, co lze udělat pro lepší kvalitu podávaného piva. „Systém je zpětnou vazbou a motivací i pro samotné výčepní. A je to jasný vzkaz našim zákazníkům, že nám opravdu záleží na kvalitě piva, které se k nim dostává. Špičkové a správně podávané pivo je náš hlavní prodejní argument,“ dodává Zdeněk Šípek, obchodní ředitel Rodinného pivovaru Bernard.

úvodní snímek:2024-03-25_3_Bernard-Bar-Litvinov_Libor-Gabel.

Radek Tulis

tiskový mluvčí

mobil: +420 603 869 596
e-mail: radek.tulis@bernard.cz | web: www.bernard.cz | FB: www.facebook.com/bernard.cz