Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Koupelny Syrový v Brně otevírají čtvrtou pobočku. Expanzí naplňuje cíl 100 milionového obratu a cílí na dvojnásobek.

Praha | Brno, 28. března 2025 – Expanze v podobě otevření další pobočky studia Koupelny Syrový se stala skutečností. Firma specializující se na vysoce kvalitní koupelnová řešení otevřela své již čtvrté studio. Slavnostní otevření showroomu situovaného v Brně proběhlo v pondělí, 10. března. Zbrusu nové prostory, v rámci kterých si klienti mohou vybírat z 25 vzorových koupelen včetně trendů od nových partnerů a výrobců, se rozléhá v rámci H-parku na úctyhodných cca 500 m2, konkrétně na adrese Heršpická 11c, Brno-Střed.

Doposud nejnovější spuštěnou pobočkou bylo studio v české metropoli v Praze-Dobřejovicích,a to v únoru roku 2024. Zájem zákazníků pražského studia již během několika týdnů překonal očekávání a pobočka se rychle dostala na čelní místo v prodejích i návštěvnosti, přičemž během dvou měsíců tak pokořila hranici deseti milionů vygenerovaného obratu.

Projektová příprava brněnského showroomu trvala zhruba měsíc. Samotné provedení včetně klíčové výstavby pak přibližně dvojnásobný čas. Realizace začala 15. ledna letošního roku a již 10. března společnost přivítala první zákazníky. Na obou fázích projektu se podílelo 40 interních i externích pracovníků, včetně řemeslníků, marketérů a lidí z příslušných oborů.

Zatímco v roce 2024 společnost Koupelny Syrový cílila na obrat ve výši 150 milionů korun, letošní cíl je značně vyšší. „Vyloženě konkrétní metu jsme si neurčili. Aktuálně jsme již narazili na horní hranici. V rámci té je pro nás přijatelný rozumný růst, nicméně za podmínky, že budeme schopni udržet pro naše klienty kvalitu. Nemáme zájem se pouštět bezhlavě do projektů na úkor kvality služeb. I proto v letošním roce se budeme soustředit především na udržení stávající efektivity nákladů a zdokonalení služeb, zejména v podobě realizací. Faktem ale je, že tržby evidujeme vyšší, než jsme předpokládali, přičemž v roce 2024 se jednalo o hranici cca 100-150 mil. korun uvádí Matouš Syrový, CEO společnosti Koupelny Syrový a dodává: “Mohu každopádně prozradit, že v roce 2025 bychom rádi nasměrovali náš obrat někam do rozmezí 150-200 milionů.”

A očekávání od brněnského showroomu? „Na konkrétní čísla si samozřejmě budeme muset počkat, protože studio je otevřeno prozatím necelé 3 týdny. Dobrým znamením už nyní ovšem je fakt, že hned první víkend po otevření návštěvnost mírně překonala otevření pražské pobočky loni v únoru.“ zakončuje Syrový.

Koupelny Syrový své instalace na studiích v pravidelných cyklech obměňují, aby reflektovaly aktuální koupelnové trendy. Částečná přestavba, během které se vymění až polovina sortimentu, tak na všech showroomech probíhá každoročně a odráží inspiraci z evropských a světových veletrhů.