Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Globus uvádí Globus FRESH ’N’ GO, novou vlastní značku jídel z čerstvých surovin ke snadné přípravě

Hypermarkety Globus uvádí na trh novou vlastní značku Globus FRESH ’N’ GO. Půjde o potraviny pro snadnou přípravu, nabídka bude obsahovat pokrmy mezinárodní kuchyně, ale i vegetariánské a veganské pokrmy. Během tohoto roku hypermarkety představí na 100 výrobků k snídani, svačině či obědu z čerstvých surovin včetně nápojů pod touto značkou. Smyslem je ušetřit lidem čas při přípravě pokrmů, ale bez kompromisů na kvalitě.

Potraviny z čerstvých ingrediencí jsou velmi populární několik posledních let, a tento trend pandemie jen podpořila. Velká poptávka je tak po pokrmech z čerstvých surovin, chuťově zajímavých, s originální recepturou, připravených ke krátké finální přípravě, přitom ale cenově dostupných. Právě takové výrobky pokrývá značka Globus FRESH ’N’ GO, kterou mohou nově zakoupit zákazníci i v českých hypermarketech Globus. Jde o chlazené pokrmy, které splňují nejpřísnější kritéria kvality.

V portfoliu značky nesmějí chybět ani veganské alternativy, zákazníci tak mohou vybírat například z nabídky zeleninových řízečků, lahodných rostlinných nudliček s příchutí hovězí teriyaki, či speciality jako veganské cordon bleu nebo rostlinná alternativa ryb.

Globus v letošním roce plánuje nabídku značky Globus FRESH ’N’ GO rozšiřovat až na stovku produktů, které zákazníci najdou také v sekci Zdravý svět. Ten nyní nabízí na 1100 alternativních potravin včetně vegetariánských a veganských. „Rádi bychom našim zákazníkům díky Globus FRESH ’N’ GO ušetřili čas při přípravě kvalitní stravy. Již první reakce na nové potraviny jsou více než povzbuzující. Nyní, v začátku prodeje, je zájem o předpřipravená jídla této značky značný,“ řekla Aneta Turnovská, tisková mluvčí hypermarketů Globus. Dodala, že pokrmy jsou totožné pro český i německý trh, kde se značka zavádí souběžně.

Značka Globus FRESH ’N’ GO doplňuje oblíbené portfolio privátních značek hypermarketů Globus. Celkem jich řetězec nabízí deset a pokrývají jak nabídku potravin, tak i nepotravinové zboží. Jednou ze značek hypermarketu Globus je Poctivá výroba Globus (PVG), ta propojuje všechny jeho vlastní výroby, tedy pekařství, cukrářství a řeznictví, kterými se Globus na českém trhu odlišuje.