Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

FIA F2 v Le Castellet:

Charouz Racing System chce urvat další body

Po osmi podnicích seriálu FIA F2 je česká stáj Charouz Racing System na pěkném šestém místě v pořadí týmů. Enzo Fittipaldi je průběžně na fantastické páté příčce. Na okruhu Paula Ricarda tak bude na co navazovat a devátá podnik šampionátu slibuje znovu dramatickou podívanou. O své první body se chce porvat i turecký rychlík Cem Bölükbasi.

 

Na jihu Francie budou muset jezdci a týmy více než kdy jindy přemýšlet o správné strategii. Degradace pneumatik je totiž na 5,8 kilometru dlouhém okruhu enormní, pokud není zvolena ideální stopa. V Charouz Racing System na toto místo ale vzpomínají v dobrém. Vždyť zde v roce 2018 i 2019 tým získal pokaždé stupně vítězů a další bodovaná místa. Také Enzo Fittipaldi už měl s okruhem co dočinění, závodil tu v italském šampionátu F4 Powered by Abarth (2018) a v regionálním mistrovství Evropy Formule pod hlavičkou FIA (2019). 

 

A aby toho nebylo málo, představil se zde i v roce 2021 v seriálu F3. „Moc se na závody těším. Zajel jsem tam několik dobrých závodu, dle předpovědi počasí nebude pršet, takže se mohu od první chvíle soustředit pouze na svůj výkon. V kvalifikaci chci být do top 10, v závodech pak samozřejmě toužím po stupních vítězů,“ usmíval se Fittipaldi, který do Le Castellet průběžně pátý v pořadí jezdců se 75 body.

 

Bölükbasi se na historickém francouzském okruhu seznámil v rámci Pro-Am Cupu evropské série GT4 a ve Francii se bude turecký nováček se bude ucházet o své premiérové body v mistrovství. Na Red Bull Ringu už k nim měl přitom velmi blízko, o úspěch ho připravila smůla. „V Rakousku to bylo nešťastné, ale už je to za námi. Teď se těším na Francii, nemohu se dočkat, až usednu do kokpitu. Chci získat body a myslím, že se k nim konečně přibližujeme.“ 

 

Víkend bude probíhat podle obvyklého harmonogramu – volný trénink a kvalifikace v pátek, sprint je na programu v sobotu pozdě odpoledne a hlavní závode se odjede v neděli ráno. 

Foto: Dutch Photo Agency