Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Dakar v podání Buggyry sledovaly desítky milionů fanoušků po celém světě Rally Dakar je nejen první z velkých motoristických akcí nového roku, ale také jednou z nejsledovanějších.

To potvrzují i data o mediálním dosahu letošního 47. ročníku tohoto legendárního závodu, kde opět nechyběly posádky týmu Buggyra ZM Racing. Celosvětový dosah soutěže je obrovský a stejně tak rostoucí mediální zájem o dění kolem Buggyry. Obsah vytvořený mediálním týmem Buggyry oslovil během letošního Dakaru více než 147,5 milionu lidí napříč televizními kanály, tiskem, digitálními médii a sociálními sítěmi. Největší zájem vzbudily příspěvky v Číně, Spojených arabských emirátech, Saúdské Arábii a Česku.

V Česku měl Dakar tradičně silné mediální pokrytí. Televizní diváci mohli sledovat více než 100 hodin pořadů věnovaných Rally Dakar na stanicích Nova, Eurosport a ČT Sport. Velkým hitem se opět stal pořad na stanici Nova Action, který dosáhl průměrné sledovanosti přes 125 tisíc diváků na epizodu. Dakar byl také výraznou součástí hlavních zpráv TV Nova, které denně sledují více než dva miliony diváků. I přítomnost Buggyry na televizních obrazovkách v celém světě byla masivní. Obsah s týmem Buggyra se objevil ve vysílání více než 164 hodin na globálních i lokálních sportovních kanálech, včetně Eurosportu, ESPN, Fox Sports, CCTV, Nova Sport a France TV Sport. To jen podtrhuje mezinárodní zájem o dakarský projekt Buggyry. Sociální média hrají v komunikaci týmu stále větší roli.

Celkový počet sledujících spojených s Buggyrou překonal hranici 3,324 milionu lidí. Během Dakaru se podařilo vygenerovat přes 53,7 milionu zhlédnutí videí, přičemž nejúspěšnější příspěvky zaznamenaly statisíce lajků a sdílení. Jen na Instagramu Buggyry nasbíral nejpopulárnější video příspěvek 1,2 milionu zhlédnutí. Individuální účty teprve dvacetileté pilotky Aliyyah Koloc (2,0 milionu sledujících) i šéfa týmu Martina Koloce (240 tisíc sledujících) výrazně přispěly k popularitě Buggyry nejen v Česku, ale i v zahraničí. BUGGYRA ORGANISATION – Emirates Towers, Sheikh Zayed Road; P.O. BOX 31303, Dubai U.A.E.. – 2 – O Dakaru v podání Buggyry informovalo přes 15,1 tisíce článků a reportáží v největších světových médiích, jako jsou TNT Sports, Die Presse, France Routes, Arab News nebo Sport.cz. Oficiální web Buggyry (www.buggyra.com) zaznamenal během soutěže 175 tisíc návštěv. Celý tým Buggyra ZM Racing a Tatra Buggyra Racing děkuje fanouškům za jejich podporu a zájem během letošního Dakaru. Bez vás by to nebylo ono! Už teď se těšíme na další výzvy, které nás čekají v pokračování sezony 2025.