Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Milujeme vlaky. Zamilujte si je taky! České dráhy spouští novou kampaň v hlavní roli s ComfortJetem

Dnes přijíždí do éteru nová reklama Českých drah v hlavní roli s nejmodernějším vlakem na českých kolejích ComfortJet. Reklama je součástí velké 360° marketingové kampaně z dílny DDB Prague. Kampaní ČD startují novou komunikaci s heslem „Milujeme vlaky. Zamilujte si je taky.“. Láska k vlakům je v DNA společnosti České dráhy a kdo jiný, než ten, kdo je synonymum pro železniční dopravu, by ji měl předávat dále? Základ vizuálního stylu nové komunikace je inspirovaný oknem ve vlaku, ve spotu se ČD odklání od využívání brand ambasadora a hlavními hrdiny se stávají samotní cestující. Důležitý prvek hraje chytlavá píseň složená Oliverem Fillnerem „Jedu jedu vlakem“.

Kromě televize je součástí kampaně i outdoorová a online reklama s fotografiemi Pavla Hejného, spoty na sociálních sítích, rádiové spoty, digitální reklama, polepy autobusů či tramvají a nejrůznější aktivace. Nový komunikační koncept se propisuje i do BTL materiálů, jako jsou letáky či newsletter.

Nový televizní spot je součástí naší marketingové komunikace, kde hlavní roli hrají moderní vlaky Českých drah a naši zaměstnanci a cestující. Nese se v duchu lásky k vlakům a logicky staví do popředí ComfortJet – to nejlepší, co je k vidění na českých kolejích. Tento vlak reprezentuje naši značku nejen v Česku, ale i po celé Evropě. I nadále se chceme soustředit na propagaci značky a zdůrazňovat pohodlí a kvalitu, které našim cestujícím nabízíme,“ říká Jakub Otava, ředitel Odboru komunikace Českých drah.

Kampaň „Milujeme vlaky. Zamilujte si je taky.“ cílí primárně na necestující. Cílovou skupinou jsou totiž hlavně ti, kteří vlaky často nejezdí. Jakmile se ‚necestující‘ vlakem jednou sveze, určitě si najde něco, co si na jízdě zamiluje, ať už to je výhled z okna, pohodlí, nebo třeba klid,“ říká kreativní ředitelka agentury DDB Prague Klára Palmer. Prozradila i to, že klíčové bylo pro DDB posunout České dráhy blíže k zahraničním brandům: „ČD jako značka prošly v posledních letech velkou proměnou. Je to moderní společnost, což jsme chtěli do nové komunikace samozřejmě promítnout.“

Režisérem televizního spotu je Luboš Rezler: „Vlak je pro mě skvělý reset. Můžu pracovat, odpočívat nebo prostě jen koukat na krajinu a nechat plynout myšlenky. Přesně tenhle pocit jsme chtěli dostat i do spotu pro ComfortJet. Žádná zbytečná slova, jen dynamická vizuální jízda, která ukazuje, jak si každý může tuhle moderní mašinu užít po svém.“

Nejmodernější vlakové soupravy Českých drah ComfortJet nabízejí bezkonkurenční pohodlí pro každou cestu. Díky polohovatelným sedadlům, oknům propouštějícím mobilní signál, Wi-Fi nebo třeba dětskému kinu pocítí cestující v nových vlacích s maximální rychlostí 230 km/h na tuzemských kolejích doposud nepoznaný komfort. ČD budou do konce letošního roku provozovat celkem 14 z celkových 20 objednaných souprav ComfortJet.

Filip Medelský

tiskový mluvčí ČD